December 28, 2010

kaltsukad ja kaltsakad

Pildi allikas: Internet
Industriaallumehelbeke armastab kaltsukaid ja seda üpriski mitmel põhjusel, aga see ei ole hetkel teema. Teema on üks konkreetne seda tüüpi asutus ERMi Näitusemaja lähedal. Et asi mitte ärapanemiseks ei läheks siis ma täpset aadressit ja registri koodi ei annaks. Igal juhul point kuhu ma jõuda tahtsin oli see, et kuskil suve lõpu paiku või oli see sügise algul... kadusid seal prooviruumid. Kabiine polnud, mitte mingil kujul kohe mitte. Aga, kes ostaks riideid olgu või kaltsukast ilma, et prooviks? Noh mingine poe poolne vastutulek ju oli, ehk siis lubati ausama näoga kliente kuhugi kamorkasse proovima. Polnd seal peegleid, ega ruumigi aga vaene aeg, mis sa hädaga teed onju :P

Niih ja nüüd ma siis jõuan asja tuumani alles, ehk siis käisin eelmine nädal kõne all asuvas poes reidil ja sattusin ühe väegade inetu intsidendi otsa.

Teenindaja nimelt oli mingil põhjusel võtnud radikaalselt eitava seisukoha, et kedagi sinna kamorkasse võiks lubada.

Nii nad siis kliendiga vaidlesidki. Ja üpris inetult vaidlesid. Aga asi, mis mind kõige rohkem mõtlema pani oli dialoog:

Klient:"Kas teie prooviksite niimoodi kõigi nähes, nagu te mulle soovitate?"

Müüja:"Ei ei prooviks, aga ega minule vaja ka ei ole, teile on"


Kuidagi solvav tundub. Et siis ka kaltsukad on endast nii heal arvamusel, et teen kliendiga mida tahan, kuhu kaltsakal ikka minna?

Noh mina ei tea kuhu mul minna veel on, küll aga ma tean kuhu ma enam ei lähe.

No comments:

Post a Comment

  Ülinunnu raamat neile, kes väldivad kokkupuudet negatiivsega. Kõik, mis vähegi halb jääb raamatuski minevikku ja ees on helge sõprust ja a...