December 3, 2010

Karma võlg ja veetorud


Muudmoodi ma enam seda seletada ei oska. Ausalt. Eelmises postituses sai selgeks, et ahi sihtotstarbeliselt ei käitu. Leppisin sellega ja hakkasin Eesti Energia kuldkliendiks ja vedisin koju õliradika. Võimas loom, seda peab ütlema.

Mingil kaunil päeval olid otsustanud aga ka veetorud alla vanduda väljas paukuvale pakasele. See on s......t lugu seda ma ütlen, eks kerge hirm ka, et külmuvad lõhki või nii. Asja lähemal uurimisel jõudis kogu õuduse olemus mulle kohale, nimelt kunagised muistsed torupaigaldajad olid tõelised nipimehed, kes ilmselt kohaliku kliimaga eriti kursis polnud. Nimelt, on maja kahel korteril veetud veetorud pikki koridoriseina ülesse. Tegemist on välisseinaga, mis kohe ukse kõrval, seega kehvem koht saaks torudel olla ainult otse õue paigutatuna. Vahva. Ja loomulikult ei mingit isolatsiooni, milleks ometi. Noh blonditaril olid õhtud sisustatud klaasvilla ja isolatsiooni paigaldamise näol. Parim puhkus pärast väsitavat tööpäeva, mis sa hing veel ihkad onju...

Esmaspäeval peaks tulema ahjumees ja siis saavad lammutus ja hiljem ehitustööd pihta hakata. Selleks, et kõik saaks nii toimida peab kõigepealt mahainstalleerima boileri, mis mingil kummalisel põhjusel kõrgub soojamüüri kohal. Ooookei ka sellega saaks hakkama aga... täna selgus järjekordne probleemikene, nimelt ei ole konkreetsel korteril liblikventiili, millega saaks ennast tsentraalsest veevõrgust lahti ühendada. Ma millegi pärast ei ole väga optimistlik, et maja ülejäänud 7 korterit hurraa karjuvad kui ma neile teatan, et 3 päeva neil vett ei ole. Vist ei lähe läbi. Seega on kaks varianti nüüd, kas ma otsin torumehe ja lasen selle liblika sinna vahele toppida või maksan üüratuid arveid immer und evig seni kuni ma uue pesa üürin. Ilmselt ikka võtan ette kolgata tee järjekordse meistrimehega.

PS. Kolmel eelmise postituse kommentaaris ilmnesid kergelt sensitiivsed võimed, suitsutaret saunaga ei saa küll aga võib basseiniga saada.

No comments:

Post a Comment

  Ülinunnu raamat neile, kes väldivad kokkupuudet negatiivsega. Kõik, mis vähegi halb jääb raamatuski minevikku ja ees on helge sõprust ja a...