December 21, 2010

"Märgitud" P. C. + Kristin Cast



Nagu viimasel ajal kombel tuleb nii triloogiaid kui ka vampiirikaid nigu Vändrast neidsamuseidki. Hulga. See siis järjekordne üllitis. Ja üldse mitte halb, piisavalt hea, et ma järge ootaksin. Sisu mingi kummaline segu traditsioonilisest vampiirarmastusromaanist ja Hollywoodi noortekast.

Vampiirist iluspoiss. Check

Nüüdseks ka vampiiriks muutunud ilustüdruk. Check

Natuke nohiklikud tüdruku sõbrad. Check

A´la kisakoori ekvivalent vampiirimaailmas ehk põrgueidest bitch, kes tahab iluspoissi. Check

Hea ilustüdruk võidab kurja põrgueide. Check


Tegemist on pesuehtsa noortekaga, mille zanrimääratlus kaanelgi ära toodud, nagu ka märkus, et lastele antud raamat lugemiseks ei sobi. See märkus oli tõeline rosin. Ma pole sellist lihtsalt mujal raamatute peal näinud. Ja põhjus antud märkusele seisneb paaris kohas viihjes oraalseksile. Noh jah tänapäeva lapsed on ilmselt märksa hullemaga kursis kui need paar lausejuppi, mis suvalistes kohtades pillatud. Pigem peaks hakkama noortekaid varustama siltidega, ei sobi täiskasvanutele.

3 comments:

  1. Vaatamata sellele, mis ma sulle selle postituse peale kostsin, piilusin täna Rahva Raamatus käies kaante vahele, ja ei saa ütlemata jätta, et raamatukogus on see minu lugemisjärge ootamas. Kui ma sellele kunagi pihta peaksin saama, Tln raamatukogundussüsteemist (ja selle mittetellimisvõimalusest) olen ju sulle rääkinud ja see mind teps mitte ei rõõmusta. grrr

    Ja muide praegu (alles praegu!) on sul blogi blogtrees ülevalt kolmas, mis tähendab, et kaks (2) päeva võttis sinnajõudmine aega. Mnjah.

    ReplyDelete
  2. Lasen edasi.
    Hakkasin täna mõtlema, et olen vist veidrik, sest nõiad, võlurid, draakonid ja libahundid lähevad ju peale küll (Emahundi klann), mis sääsk (või nahkhiir?) mind vampiiride suhtes hammustanud on, ausalt ei tea elda. Aga luban end parandada ja korralikult noortekaid ja vampiirikaid jms kraami ka lugema hakata :D

    ReplyDelete
  3. Tere mina olen 12 aastane ja minu meelest on see maailma parim raamat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mite ükski raamat ei ületa seda isegi mitte "Tasuja" :)
    See on võrratu raamat!

    ReplyDelete

  Ülinunnu raamat neile, kes väldivad kokkupuudet negatiivsega. Kõik, mis vähegi halb jääb raamatuski minevikku ja ees on helge sõprust ja a...